Vlaamse Tinnitus en Hyperacusisvereniging
personen jag vet om som har

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vlati // VLATI
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Labi1995

BerichtGeplaatst: 16-08-2018 07:33:10    Onderwerp: personen jag vet om som har Reageren met citaat
En av de b?sta sakerna med att skriva denna kolumn har varit m?jligheten att jag har byggt upp personliga relationer med skof?retag. Den jag jobbar mest med ?r Skechers. F?r tillf?llet skulle jag inte beh?va ?vertyga n?gon om att de ?r en "riktig" prestanda som k?r skotillverkaren, s? jag kommer inte ... F?r mig representerar Go Ultra hur ?ppen och villig de ska jobba med riktiga Adidas ZX 700 Womens l?pare f?r att utveckla en produkt som kommer att fungera i den verkliga v?rlden. F?r ?ver ett ?r sedan mailade jag min kontakt hos Skechers om att bygga mig den ultimata ultramarathonskoen. Jag ville helt enkelt studsa n?gra idéer av honom, men som Nike Air Max 90 Femme Grise det visar sig var min timing perfekt. En annan slitstestare / teammedlem hade en mycket liknande konversation och Skechers hade redan v?rmt upp till tanken att producera en h?gt vadderad sko f?r (riktigt) l?ngdistansl?pning. Jag gav dem en lista ?ver vad jag skulle vilja bygga. N?gra av de saker jag bad om inkluderade Hoka-typ d?mpning, www.saltylemon.nl men med en mer flexibel och andningsbar ?vre. Jag ville ocks? ha mer dragkraft och en mer prestationsorienterad passform.
Cirka 4 veckor senare skickade de mig ett mail med en C.A.D. bild av en ny sula. Jag var bl?st bort p? hur aggressiv det s?g Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens ut. Vi pratade ett par g?nger mer och d? gl?mde jag n?got av hela projektet. Sedan fick jag en dag, ut ur det bl?a, ett paket med en helt ny sko. Det var en f?rsta g?ngen GRU (Go Run Ultra). Jag gillar verkligen det jag s?g och var glad att skon hade s? m?nga element som jag bad om. Det var l?tt. Det var flexibelt. Det hade otroligt dragkraft. Den hade en rymlig t?l?da. Det k?ndes som att springa p? ett moln. Jag var imponerad. F?r mig var den st?rsta ?verraskningen hur bra de k?nner sig p? asfalterade v?gar. ?ven om de har ett av de mest aggressiva slitm?nstren, k?nns det mjukare Adidas ZX 700 Femme materialet extremt smidigt p? h?rda plana ytor. De ?r en utm?rkt "road to trail" sko. Skoen har 65% mer Resalyte-d?mpning ?n GoRun Ride-modellen, och Ride ?r en bra k?nslesko. Resultatet ?r en sko som k?nns som en Hoka. Men med st?rre flexibilitet. Och Nike Dunk Sky High Dames mer dragkraft. ?h ja, och h?r ?r kickern, det s?ljs f?r endast $ 80. Allt ?r inte perfekt men. ?r det n?gonsin? Min st?rsta oro ?r med "Vamp" -materialet. Detta ?r materialstycket som g?r omr?det ?ver t?rna ?verst p? skon. Det str?cker sig f?r att bli tungan. Den ?r gjord av ett stretchigt material som jag finner h?ller vatten l?ngre ?n de flesta skor. Det g?r mig galen. Och det k?rde mig galen p? Go Bionic Trail ocks?. Jag har pratat med andra Skechers-anv?ndare och testare som har nollproblem med det. Faktum ?r att l?paren som hade mest feedback p? GRU (Robert Youngren - l?ste Nike Roshe Run Damen sitt inl?gg om att hj?lpa till med designen av GoRun Ultra) anv?nde dem f?r att springa Hardrock i ?r och k?nner att det dr?nerar v?l. Jag antar att jag ?r lite som "Prinsessan och ?rten" n?r det g?ller att vara picky om mina skor. En annan sak som jag Nike Air Max Thea Dames tycker ?r v?rt att n?mna ?r metoden som anv?nds f?r att skapa tungan. F?r att skapa en tunga som inte sl?pper in n?gon smuts, anv?nder Skechers helt enkelt vampmaterialet och str?cker det i en tunga. Den sys p? sidorna till skon, vilket skapar ett alternativt s?tt att g?ra det gusseted. F?r l?gvolymprojekt som min, orsakar det en viss hopning p? framsidan av spetsomr?det. Det ?r inte tillr?ckligt att k?nnas n?r du b?r p? sko, men jag skulle vilja se ett mer traditionellt s?tt att bygga tungan f?r att undvika denna fr?ga och l?ta mig kl? upp den ?vre ?nnu mer. Jag har det h?r Adidas ZX Flux Womens "bunching" -problemet med m?nga andra m?rken ocks?, men med Skechers ?r det lite mer uttalat. Jag ?r den enda personen jag vet om som har haft denna fr?ga med den h?r skon, s? om du inte har l?gvolymfotar skulle jag inte oroa dig f?r det. Jag hittade att Nike Air Huarache Womens bunten minimerades genom att halvera halva storleken (10 fr?n min vanliga 10,5). Denna modell k?r en liten storlek, s? jag f?resl?r att du ska ha samma storlek om du inte kan f?rs?ka kontrollera dem f?rst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Vlati // VLATI Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: